Veelgestelde vragen
Verzenden
Kan ik mijn bestelling - als cadeautje - naar een ander adres verzenden?
Ja, dat kan! Vul jouw eigen gegevens in, en vink het vakje ‘Verzenden naar een ander adres’ aan.
Cadeautje? Laat een opmerking achter in het opmerkingenveld. Elke bestelling wordt met liefde ingepakt, maar dan kan ik er extra rekening mee houden. Het is ook mogelijk om een persoonlijke boodschap bij de bestelling te vermelden (op een kaartje). Laat dit dan ook even weten in het opmerkingenveld!
Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?
Wanneer je een bestelling boven de €30,- plaatst betaal je geen verzendkosten. Verschillende verzendopties:
– Brievenbuspakje, in de meeste gevallen met track & trace €3,25
– Pakketpost met track & trace €4,95
Woon jij binnen Schijndel? Laat jouw bestelling gratis bezorgen. Ophalen is helaas niet mogelijk.
is het mogelijk om mijn bestelling op te halen?
Nee, helaas is het niet mogelijk om jouw bestelling op te halen in Schijndel. Ik hoop dat dit in de toekomst wel kan!
Wat zijn de verzendkosten naar België?
Wanneer je een bestelling boven de €50,- plaatst betaal je geen verzendkosten. Verschillende verzendopties:
– Brievenbuspakje, in de meeste gevallen met track & trace €7,50
– Pakketpost met track & trace €9,95
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Ik doe er uiteraard alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk te versturen!
Op werkdagen vóór 12:00 uur besteld? Dan lukt het in de meeste gevallen om jouw bestelling vandaag te verzenden. Echter hebben we af en toe te weinig uren op een dag, waardoor het helaas altijd kan voorkomen dat jouw bestelling even moet wachten.
Zodra je pakket is verzonden ontvang je hierover een mail. Heb je een (brievenbus)pakket met track & trace? Dan krijg je via de vervoerde een mail en kun je jouw pakketje volgen tot de deur.
retourneren
Hoe stuur ik mijn bestelling retour?
Het kan altijd voorkomen dat je toch niet helemaal tevreden bent. Het is dan ook geen probleem om je product(en) te retourneren. Het artikel dient natuurlijk ongebruikt en onbeschadigd te zijn.
Download het RETOURFORMULIER en verpak deze samen met de artikelen zoveel mogelijk in de originele verpakking.
Het retouradres is:
Goudenregenstraat 1a
5482 CW Schijndel
Frankeer het pakket en breng het naar een PostNL of DHL servicepunt. Kosten én risico zijn voor eigen rekening. Zodra je retour is ontvangen stort ik het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op jouw bankrekening.
Wat is de retourtermijn?
Je hebt de mogelijkheid je bestelling terug te sturen binnen 14 dagen na ontvangst. Zorg ervoor dat je de producten onbeschadigd en voorzien van de originele verpakking retourneert.
Zijn de retourkosten voor eigen rekening?
Ja, helaas moet je jouw retourkosten zelf betalen. Dit is op eigen risico, bewaar daarom jouw verzendbewijs goed. Heb je bezorgkosten betaald? Als je de gehele bestelling retourneert krijg je ook de verzendkosten terug.
Retourneren via DHL: Brievenbuspakje vanaf €3,95 en pakketje vanaf €5,75
Retourneren via PostNL: Brievenbuspakje vanaf €4,00 en pakketje vanaf €6,75
Kan ik mijn bestelling ruilen?
Helaas is het niet mogelijk om een artikel te ruilen. Wil je toch een ander artikel? Dan kun je zelf een nieuwe order plaatsen.
Is het mogelijk om een sale of gepersonaliseerd item te retourneren?
Nee, helaas kunnen artikelen in de sale niet worden geretourneerd. Hetzelfde geldt voor gepersonaliseerde items.
Pre-order & Klachten
Ik heb een pre-order product besteld samen met artikelen die wel al op voorraad zijn, moet ik hierop wachten?
Ja, let op! Wanneer je een of meerdere pre-order product(en) besteld, wordt de bestelling in zijn geheel verzonden wanneer alles op voorraad is.
Wat betekend de datum die bij het pre-order product staat aangegeven?
Als er // PRE-ORDER 14 MEI staat aangegeven achter de titel van een product, wil dit zeggen dat ik mijn best doe het product daadwerkelijk op 14 mei te versturen.
Echter kan het altijd voorkomen dat de levering wat vertraging oploopt, ofdat het erg druk is rondom dit product waardoor het nog eens 1-2 werkdagen kan verschillen. Je ontvangt in de meeste gevallen een track en trace, hou deze in de gaten voor updates!
Mijn bestelling klopt niet of is beschadigd, wat nu?
Klopt je bestelling niet of is een product beschadigd? Dit los ik zo snel mogelijk voor je op. Neem contact op met info@pinkpeach.nl of WhatsApp naar 06-12173975 en vermeld duidelijk jouw naam, bestelnummer en het item(s) waar het om gaat.