✔  Snelle levering, binnen 1-3 dagen!     ✔  Gratis verzending vanaf €50,-     ✔  Bereikbaar via de Live Chat

✔  Snelle levering, binnen 1-3 dagen!

✔  Gratis verzending vanaf €50,-

Veelgestelde vragen

Verzenden

Kan ik mijn bestelling als kadootje verzenden?

Ja, dat kan! Vul jouw eigen gegevens in, en vink het vakje ‘Verzenden naar een ander adres’ aan. Is het een kadootje? Laat een opmerking achter in het opmerkingenveld. Dan pak ik het natuurlijk leuk in. 

Je kunt ook een (mini)kaartje aan de bestelling toevoegen, waar een persoonlijke boodschap op genoteerd kan worden. Laat dit dan ook even weten in het opmerkingenveld!

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?

Wanneer je een bestelling boven de €50,- plaatst betaal je geen verzendkosten. Verschillende verzendopties:

– Brievenbuspakje, zonder track & trace  €2,70
Brievenbuspakje, in de meeste gevallen met track & trace  €3,25
– Pakketpost met track & trace  €4,95

Woon jij binnen Schijndel? Laat jouw bestelling bezorgen voor maar €1,50 

Wat zijn de verzendkosten naar België?

Wanneer je een bestelling boven de €50,- plaatst betaal je geen verzendkosten. Verschillende verzendopties:

Brievenbuspakje, in de meeste gevallen met track & trace  €7,50
– Pakketpost met track & trace  €9,95

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Ik doe er uiteraard alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk te versturen!

Op werkdagen vóór 12:00 uur besteld? Dan lukt het in de meeste gevallen om jouw bestelling vandaag te verzenden. Echter hebben we af en toe te weinig uren op een dag, waardoor het helaas altijd kan voorkomen dat jouw bestelling even moet wachten.

Zodra je pakket is verzonden ontvang je hierover een mail. Heb je een (brievenbus)pakket met track & trace? Dan krijg je via de vervoerde een mail en kun je jouw pakketje volgen tot de deur.

retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, je kunt jouw bestelling retourneren. Elke bestelling wordt met liefde verzonden, maar het kan altijd voorkomen dat je toch niet tevreden bent. Het is dan ook geen probleem om je product(en) te retourneren.

Wat is de retourtermijn?

Je hebt de mogelijkheid je bestelling terug te sturen binnen 14 werkdagen na de verzenddatum. Zorg ervoor dat je de producten onbeschadigd en voorzien van de originele verpakking retourneert.

Zijn de retourkosten voor eigen rekening?

Ja, helaas moet je jouw retourkosten zelf betalen. Dit is op eigen risico, bewaar daarom jouw verzendbewijs goed. Heb je bezorgkosten betaald? Als je de gehele bestelling retourneert krijg je ook de verzendkosten terug.

Retourneren via DHL: Brievenbuspakje vanaf €3,95 en pakketje vanaf €5,75
Retourneren via PostNL: Brievenbuspakje vanaf €4,00 en pakketje vanaf €6,75

Hoe stuur ik mijn bestelling retour?

Vul het formulier voor herroeping in: RETOURFORMULIER
En verpak het samen met de artikelen in de originele verpakking.

Het retouradres is:
Goudenregenstraat 1a
5482 CW Schijndel

Frankeer het pakket en breng het naar een PostNL of DHL servicepunt. De kosten zijn voor eigen rekening.

Zodra je retour is ontvangen stort ik het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op jouw bankrekening. Heb je voor Klarna gekozen? Dan brengen we het bedrag van je retour natuurlijk in mindering op je Klarna factuur.

Kan ik mijn bestelling ruilen?

Helaas is het niet mogelijk om een artikel te ruilen. Wil je toch een ander artikel? Dan kun je zelf een nieuwe order plaatsen.

Is het mogelijk om een sale of gepersonaliseerd item te retourneren?

Nee, helaas kunnen artikelen in de sale niet worden geretourneerd. Hetzelfde geldt voor gepersonaliseerde items.

Klachten / Algemeen

Mijn bestelling klopt niet of is beschadigd, wat nu?

Klopt je bestelling niet of is een product beschadigd? Neem contact op met info@pinkpeach.nl of WhatsApp naar 06-12173975 en vermeld duidelijk jouw naam, bestelnummer en het item(s) waar het om gaat. Dit los ik zo snel mogelijk voor je op. N

Mijn bestelling klopt niet of is beschadigd, wat nu?

Klopt je bestelling niet of is een product beschadigd? Dit los ik zo snel mogelijk voor je op. Neem contact op met info@pinkpeach.nl of WhatsApp naar 06-12173975 en vermeld duidelijk jouw naam, bestelnummer en het item(s) waar het om gaat.